• Français
  • English
  • Chaussée de Charleroi - 110 | 1060 - BE
    +32 2 502 41 91

    De dienst 1819 heeft een fysieke inforuimte


    DE DIENST 1819 HEEFT EEN FYSIEKE INFORUIMTE

    – 2 mei 2017 –

    Het eerste aanspreekpunt voor Brusselse ondernemers voorziet zich van een gloednieuwe informatie- en oriëntatieruimte aan de Charleroise Steenweg 110 te Sint-Gillis.

    Vanaf volgende week zal het nieuw infopunt van de dienst 1819 toegankelijk zijn voor Brusselse ondernemers om direct met de adviseurs te praten, zonder aan de telefoon te hangen. Het is een ruimte waar ondernemers kunnen langskomen om hun vragen te stellen en alle diensten te ontdekken die in Brussel aanwezig zijn om hen te helpen hun projecten te realiseren.

    Van de telefoon tot het loket

    Al 7 jaar kent het concept 1819, een initiatief van de regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, een snelle ontwikkeling: de bezoeken op het online portaal zijn in een jaar verdubbeld van 30.000 tot 60.000 bezoeken.

    De overgang van de telefoon naar het loket maakt het bovendien mogelijk om een grotere beschikbaarheid te garanderen en het contact te vergemakkelijken want “het ondernemerschap is voor 80{c2a86a6d48ef6cf485920757fe025824739f5047d3e3258b49386da3670d8e1a} menselijk en voor 20{c2a86a6d48ef6cf485920757fe025824739f5047d3e3258b49386da3670d8e1a} project”, zoals Jean-Olivier Collinet van JobYourself onderstreept. Informatie en communicatie zijn dus essentieel om de motivatie van onze Brusselse starters hoog te houden.

    In 2016 hebben 6.000 ondernemers antwoord op hun vragen gevonden. Hebt u nog vragen? Stel hen aan de Charleroise Steenweg 110 van maandag tot vrijdag, van 13u tot 17u.


    DE DIENST 1819 HEEFT EEN FYSIEKE INFORUIMTE

    – 2 mei 2017 –

    Het eerste aanspreekpunt voor Brusselse ondernemers voorziet zich van een gloednieuwe informatie- en oriëntatieruimte aan de Charleroise Steenweg 110 te Sint-Gillis.

    Vanaf volgende week zal het nieuw infopunt van de dienst 1819 toegankelijk zijn voor Brusselse ondernemers om direct met de adviseurs te praten, zonder aan de telefoon te hangen. Het is een ruimte waar ondernemers kunnen langskomen om hun vragen te stellen en alle diensten te ontdekken die in Brussel aanwezig zijn om hen te helpen hun projecten te realiseren.

    Van de telefoon tot het loket

    Al 7 jaar kent het concept 1819, een initiatief van de regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, een snelle ontwikkeling: de bezoeken op het online portaal zijn in een jaar verdubbeld van 30.000 tot 60.000 bezoeken.

    De overgang van de telefoon naar het loket maakt het bovendien mogelijk om een grotere beschikbaarheid te garanderen en het contact te vergemakkelijken want “het ondernemerschap is voor 80{c2a86a6d48ef6cf485920757fe025824739f5047d3e3258b49386da3670d8e1a} menselijk en voor 20{c2a86a6d48ef6cf485920757fe025824739f5047d3e3258b49386da3670d8e1a} project”, zoals Jean-Olivier Collinet van JobYourself onderstreept. Informatie en communicatie zijn dus essentieel om de motivatie van onze Brusselse starters hoog te houden.

    In 2016 hebben 6.000 ondernemers antwoord op hun vragen gevonden. Hebt u nog vragen? Stel hen aan de Charleroise Steenweg 110 van maandag tot vrijdag, van 13u tot 17u.

    Meer in News
    A BELGIAN LIVING LAB DAY!

    De Living Labs, gebruiker-centered, richten zich uitsluitend tot de co-creatie. Dat betekent dat de gebruiker in fine zelf op zoek...

    Sluiten